Styk s občanom výlúčený! Na všetko sa používa pošta!

16.11.2015 12:47

https://i3.ytimg.com/vi/jU_rVR6_-5E/hqdefault.jpg

www.VIDEO youtube.com/watch?v=jU_rVR6_-5E

Zverejnené: 15. 10. 2015

Pri náhodnej návšteve Ministerstva vnútra sme natrafili na absurdnosť. Požiadali sme si o vydaníe výpisu z registra občianskych združení - úradní ho však nemôžu vydať žiadateľovi, ale lebo ho musia odoslať poštou! Vraj preto, že ich oddelene nemá ustanovené úradné hodiny - a keď nie sú úradné hodiny vraj sa úradníci logicky nemôžu stýkavať ani s občanom - všetko sa tak musí robiť len cez poštu! A popri hľadaní sme našli aj ďalšie fakty, z ktorých sa vám bude točiť v hlave :-)
GINN podporujú občania https://www.ginn.press/podpora
------
Prepis: Minule som ukázal ako novinári využívajú svoj blízky styk s vysopostavenými úradníkmi a keď majú nejaký osobný problém, vybavujú si to priamo s nimi a preto je ani nemajú šancu vidieť, čo sa v spoločnosti v skutočnosti deje, lebo to neprežijú. Ak by totiž išli svoje veci vybavovať osobne, nejeden z nich by natrafil na problémy na úradoch a tak by cez osobnú skúsenosť mohli poukázať na neprávosti, absurdity, či nedostatky v zákone.
No a ja som akurát znova na taký prípad natrafil - bol som požiadať o výpis z evidencie Občianskych združení na Ministerstve vnútra.
Myslel som, že je to jednoduché…. lebo dnes už dostanete výpis z Obchodného registra aj register trestov na pošte na počkanie. Aj živnostenský list vám dajú na počkanie, výpis z katastra je tiež na počkanie - mýlil som sa! Treba písomnú žiadosť, 5 eur kolok a lehota na vydanie výpisu je až 30 dní! a to ešte nie je všetko!
Vraj jediná možnosť ako mi výpis môžu doručiť je poštou?! A to ma už dostalo. Za výpis mám zaplatiť a potom čakať 30 dní + doručenie poštou? Prečo sa nedá prevziať osobne? No úradnícká logika je taká - že sekcia verejnej správy Ministerstva vnútra nemá určené stránkové hodiny a keď nie sú hodiny - nedá sa ani stýkať s občanom! :-) Totálna absurdita - veď keď som pred rokom iné združenie bol zakladať - tak mid ali výpis osobne.
Tak som išiel na stránku Ministerstva vnútra a čítam a čítam…. a je to ešte horšie!
Napríklad som sa tam dozvedel, že Ministerstvo má účet v Poštovej banke! Čo to je? Veď ešte v roku 2002 vznikol zákon o Štátnej pokladnici a množstvo štátnych úradov a organizácii tam má účet - sa hlásalo, že všetky úrady tam prejdú….
Prečo nie Ministerstvo? Ja byť štát a mám vlastnú banku - tak všetky moje účty budú len v tejto banke. Tak sa pozrime na akcionársku štruktúru:
*J&T Finance - so sidlom v Čechách
*J&T Bank so sídlom v Čechách a
* ISTROKAPITAL so sídlom na Cypre
Takže Pán Kaliňák - koho to platíme? Prečo ministerstvo nemá účet v štátnej banke? Viem, že zákon to výslovne nestanovuje - ale ked má Fico a SMER takú moc, že môže zo dńa na deň meniť zákony - prečo, ak je taký sociálny demokrat a pomáhač občanom, prečo neupraví zákon zo dňa na deň tak, aby nielen pár inštitúcii malo účty v štátnej pokladni, ale všetky ministerstvá a organizácie a byť na mne tak aj štátne firmy aby tam mali účet?!
Takže žívýme J&T?!
Tu sa treba zamyslieť, že ak má Fico takú moc, nezruší herne a kasína - tak ako to spravil Orbán - zo dňa na deń boli zatvorené. (to riešiť nemôže, lebo šéf sociálnej poisťovne Dušan Muňko je vlastníkom najväčšieho kasína)
Takže ako je to s výpismi organizácii? Niekto si povie, že keby boli úradné hodiny, že by museli vyčleniť nové oddelenie a bolo by to drahé - hlúposť. Veď výpisov sa vydá pár a tak ako mi dali registráciu združenia osobne, môžu mi dať aj výpis osobne, alebo nech výpis vydávajú na počkanie priamo na pošte…
Takže tak.
Poznámka: Vo videu hovorím, že poštovné je okolo 2,80 EUR - správne je 1,40 až 2 EUR. (obrázok)
Oprava: Vo videu vidno nápis Ministerstvo spravodlivosti - správne malo byť Ministerstvo vnútra
--------
Čo nedokáže vyliečiť rozum, často vylieči čas
Lucius Annaeus Seneca, starorímsky filozof, politik, * 4 / 3 pred Kr. – † 65
--------
GINN podporujú občania https://www.ginn.press/podpora
--------
Miesto: MInisterstvo vnútra, Slovenská pošta, Poštová banka, JεT, ISTROKAPITAL, Štátna pokladnica.
Osoby: pán Kľúčik, Robert Fico, Martin Daňo,
Ďalšie kľúčové slová: megalodon, gorila, nakrúcanie, politika, vláda, parlament, SMER-SD, demokracia, totalita, smrť, genocída, národ, Panasonic HX-A500, Canon VIXIA/LEGRIA HF-G25, Panasonic, RegioJET https://www.regiojet.sk, Student Agency ,
Produkcia: GINN a Martin Daňo © 2015
Séria: Gorila, Megalodon, Slovensko, Slovakia, 2015