Aktuálne: Kráľovná pomoci, Dechtice, 8. februára 2015: Kedy pochopíte, že potrebujete modlitbu?, Pripomíname si: Lurdy, KINO: Príbeh zjavenia

11.02.2015 11:52
Aktuálne:   Kráľovná pomoci, Dechtice, 8. februára 2015: Kedy pochopíte, že potrebujete modlitbu?, Pripomíname si: Lurdy, KINO: Príbeh zjavenia

*************************************************

Zlo nikdy nezvíťazí

Dechtice 8.2 (23)

Na začiatku tretieho desiatku, ktorý nám Ducha svätého zoslal prišla medzi nás Panna Mária  zjavenie začalo cca14:56 a trvalo do 14:09 cca 13 minút. Po zjavení a sv. ruženci vizionári povedali :

Martin: „Keď Panna Mária prišla medzi nás všetkých nás s veľkou láskou pozdravila. Dnes Panna Mária prosí a zároveň si želá, aby sme vrátili do svojho života dennú modlitbu. Panna Mária mi povedala toľko, že tento svet je zranený a potrebuje uzdravujúci dotyk Ducha Svätého a tak sa spýtala, či ešte stále nerozumieme tomu, aká je potrebná modlitba i osobná i spoločná.

Panna Mária s takou veľkou láskou a prosbou, prosila ma, aby sme šírili posolstvo modlitby, aby sme si uvedomovali, aká je dôležitá každodenná modlitba.“

Adriana:  „Panne Márii som  s takou veľkou láskou odovzdávala nás tu prítomných, celý svet a tak som cítila, že nemáme sa báť žiadneho zla pretože nijaké zlo nás nepremôže. Nijaké zlo nikdy nezvíťazí, ale aby sme naozaj nastúpili na cestu takej modlitby jednoduchosti Panne Márie, ale musíme odložiť naše predstavy, naše zranené predstavy ktoré máme, aby sme povedali Panne Márii, aby nám ona v tom pomohla. Aby sme nastúpili na cestu Boha.“  

Simona:  „Na začiatku som sa s Pannou Máriou modlila Otče náš a Sláva Otcu za dar pevnej a živej viery pre všetky národy. Potom som Panne Márii zverovala všetkých vás tu prítomných duchovne spojených všetky rodiny, celú cirkev, náš národ, srdcia čo prežívajú, čo ich napáda a tak sme s Pannou Máriou prosili o Ducha Svätého a tak isto o dar modlitby a potom sme sa s Pannou Máriou modlili modlitbu za rodiny.“

Jozef: “S Pannou Máriou som sa na začiatku modlil Otče náš s Sláva Otcu za pevnú vieru, potom som Panne Márii odovzdával všetkých nás naše rodiny, naše farnosti všetkých, ktorý sa s nami duchovne spájajú, modlia. Nakoniec som sa s Pannou Máriou modlil za obrátenie hriešnikov.”

Verme a dôverujme! Rozhovor č.1

Helena Rendeková, (Ilava): „Cítim aj smútok a som aj trochu sklamaná ako to dopadlo s referendom, ale na druhej strane verím Panne Márii.  Odovzdávam jej seba, Slovensko a  celý svet a  ako povedala, máme sa vrátiť k Bohu a k modlitbe a tak budeme vedieť všetko ľahšie zvládať. Nebudem sa pozerať na svet s beznádejou. Panna Mária povedala, nebojte sa moje Nepoškvrnené Srdce zvíťazí a ja jej dôverujem. Neviem si predstaviť deň, aby som ho nezačala s Ježišom a s Pannou Máriou. Modlime sa za mládež  a vyprosujme  jej dar pevnej a živej viery  a pomáhajme  jej v týchto nástrahách sveta, aby obstála.“

Rozhovor 2

 Ištvánek Miroslav, (Dolní Bojanovice u Hodonína):   „Co se týče vašeho referenda, je mi známo, modlili jsme se za to, aby na Slovensku bylo i legislativně upraveno práva pro rodiny, aby rodina zůstala taková jaká vždy byla, aby nedocházelo k jejímu ničení. Výsledek mi neni známí ale verim, že to dopadlo v souladu s Boží vůli.  Úctu k Panně Marii mám už od mladá, nejdřív jsem se modlil k Pánu Ježíši, ale časem jsem pochopil, že Panna Maria je naše přímluvkyně a ona předložené naše prosby předává Rozhovor 3Pánu Ježíši tak, jak mi to nedokážeme. Proto mám k ní úctu a důvěru s láskou chodím na tato setkání sem do Dechtice, kde načerpám i povzbuzení ve víře.“

 Mária (Viedeň):O tomto mieste Dechtice som sa dozvedela u nás vo Viedni v jednom kostole. Mám veľkú úctu k Panne Márii a veľmi rada chodím na miesta, kde sa zjavovala a aj sem rada chodím a verím tomu, že sa tu zjavuje. Bola som tu už veľa krát a vždy to tak hlboko prežívam a preciťujem jej prítomnosť. Chodím s úmyslom vyprosovať požehnanie za náš národ a odovzdávam Panne Márii všetko, čo mám vo svojom srdci.“   (pripravila:  Mária Víziková)

LURDY- 11. február 1858:  Zjavenie Panny Márie -Nepoškvrneného Počatia

Bernadetta Soubirous (1844 – 1879),

(na obr.) z pyrenejskej dedinky Lurdy, bola prvým dieťaťom mlynára. Po nej sa ešte narodilo 7 súrodencov, nažive však ostali iba traja. Ako 13-ročná nevedela čítať ani písať. So svojou astmou vyrastala v kruhu rodiny vo vlhkej prízemnej miestnosti 3×4 metre, v bývalom väzení, ktoré obec predtým zrušila ako zdravotne závadné. Bernadetta mala čierne vlasy ako ebenové drevo a nápadne krásne oči.

Dňa 11. februára 1858 išla Bernadetta so svojimi kamarátkami zbierať raždie k Massabielskej jaskyni pri rieke Gave. Pred jaskyňou počula šum lístia. Výklenok jaskyne a ružový ker sa vzápätí objavili v hlbokom jase. Uprostred tohto jasu sa zjavila mladá Pani, nevysloviteľne krásna, útla a jemná, s ružencom v ruke.

https://www.magnificat.sk/lurdy-11-februar-1958-zjavenie-panny-marie-neposkvrneneho-pocatia/

KINO (repríza): Príbeh zjavenia I.
Lurdy nie je len miesto zjavenia Panny Márie. Lurdy, to je aj príbeh niekoľkých ľudí, ktorých život sa náhle zmenil. Tá jednoduchá dievčina menom Bernadette, ktorá bola svedkom zjavenia, sa ocitla v situácii, ktorú nie je celkom schopná pochopiť. Čo má potom povedať mladý lekár Henri, ktorého snúbenica sa zo dňa na deň uzdraví zo zákernej choroby. Jeho presvedčenie si veľmi nerozumie so zázrakmi, ale nevysvetliteľný zázrak ho núti prehodnotiť všetko, na čo si už raz sám dal odpoveď. Veda alebo viera? Film rozpráva príbehy ľudí, ktoré sa stali pred mnohými rokmi, ale predsa sú nám blízke otázkami, ktoré kladú.

Viac na: www.magnificat.sk/aktualne-kralovna-pomoci-dechtice-8-februara-2015-kedy-pochopite-ze-potrebujete-kazdodennu-modlitbu-pripominame-si-lurdy/